סנפלינג במצפה רמון

הריגוש של סנפלינג במצפה רמון, ישראל

בין אם אתה הרפתקן מנוסה או טירון, הריגוש של סנפלינג במצפה רמון, ישראל היא חוויה ייחודית שאתה בטוח לאהוב. אבל קודם, אתה צריך לדעת למה לצפות וכיצד להכין.

האם סנפלינג במצפה רמון מהנה?

מצפה רמון, הממוקמת במדבר הנגב, היא עיירה המציעה פעילויות חוצות רבות. אחד מהם הוא סנפלינג, שהוא דרך מצוינת לראות את המכתש. האתר בו תוכלו לגלוש ממוקם בסמוך למרכז המבקרים של מכתש רמון וקל לגישה ברכב או בתחבורה ציבורית.

האתר מופעל על ידי מדריך מנוסה אשר יראה לכם את הפרטים הקטנים של סנפלינג. ישנם מספר גבהים סנפלינג, מ 15 מטר למתחילים עד 30 מטר עבור סנפלרים מתקדמים.

סנפלינג הוא דרך מהנה ומרגשת לראות את המכתש. תוכלו גם ללמוד על הגיאולוגיה וחיות הבר של המדבר. האתר מציע גם חווית צפייה בכוכבים, הדורשת שמיים בהירים.

יש גם מקלט קטן לחיות בר באזור, בו חיים בעלי חיים שניצלו. יש גם פעילויות אחרות ליהנות במצפה רמון. חלקם כוללים טיולים רגליים, טיולי ג ' יפים וסיורי אופניים. האורחים יכולים אפילו לגלוש בגוף בים התיכון.

יש גם פארק שמי לילה במצפה רמון, שהוא הראשון במזרח התיכון שקיבל את הכבוד. פארק זה יועד על ידי האגודה הבינלאומית לשמים אפלים בזכות יכולות הצפייה בכוכבים. ניתן להזמין סיורים בכוכבים מבעל הפארק, נדב סילברט.

בנוסף לסנפלינג, מצפה רמון מציעה פעילויות מהנות נוספות כמו טיולי ג ' יפים, טיולים רגליים וגלישת גוף. ממוקם בקצה הצפוני של מכתש רמון, עיר מדברית זו היא מקום נהדר עבור חובבי טבע וחובבי חוצות.

למה ללכת לסנפלינג במצפה רמון?

מכתש רמון, הממוקם במדבר הנגב הדרומי, הוא פלא גיאולוגי. זהו מכתש השחיקה הגדול ביותר בעולם, באורך של 40 קילומטר ועומק של עד 500 מטר. צוקי המכתש מציעים למבקרים חווית סנפלינג מרגשת. פעילות זו מוסדרת ובטוחה, מה שהופך אותה לאחת מפעילויות החוץ המהנות ביותר בישראל.

אחד הדברים המרגשים ביותר בסנפלינג במכתש רמון הוא הנופים שהוא מציע. מקצה המכתש ניתן לראות נופים פנורמיים של הרמות הירדניות. פעילות זו מתאימה למשפחות ולכל מי שמחפש הרפתקה בחוץ.

פעילות מהנה נוספת לנסות במכתש רמון היא טיילת אלברט. שביל זה מתחיל במרכז המבקרים וממשיך לאורך שפת המכתש. הוא מרוצף, כולל פסלים סביבתיים ונגיש לאנשים עם מוגבלויות.

יש עוד הרבה דברים לעשות במצפה רמון, כולל טיולים רגליים וסיור ביעלים הרבים של המכתש. בנוסף, העיר היא ביתם של מרכז המבקרים מצפה רמון, מוזיאון המוקדש לאסטרונאוט הישראלי אילן רמון. המרכז מציע גם נוף מרהיב של המכתש.

במצפה רמון נמצא גם מועדון ג'אז, מקום בילוי למקומיים ולאוהבי מוזיקה. המועדון מנוהל על ידי מתנדבים ומארח מוזיקאים מקומיים ובינלאומיים.

מה צריך לדעת לפני סנפלינג במצפה רמון?

בין אם אתם חדשים בסנפלינג ובין אם אתם מקצוענים ותיקים, תוכלו למצוא במצפה רמון חוויה מהנה ומרגשת. סנפלינג הוא ירידה מבוקרת במורד פני סלע. על המשתתפים ללבוש רתמות ולפעול לפי הוראות המדריכים.

מכתש רמון היא אנומליה גיאולוגית הממוקמת במדבר הנגב המרכזי. הוא חושף שכבות של אבן חול מרובת גוונים.

תוכלו ללמוד עוד על ההיסטוריה הגיאולוגית של האזור במרכז המבקרים. הוא ניצב על צוק המשקיף על מכתש רמון. לבניין עיצוב ייחודי.

אתה יכול גם לצאת לסיור ג'יפים 4 על 4 סביב המכתש, שיכול להיות חצי או יום שלם. סיור זה מובל על ידי מדריכים מנוסים. תוכלו גם ללמוד עוד על המכתש.

אפשרות נוספת לצפייה בכוכבים היא סיור בהר הגוונים הסמוך. בראש ההר תמצאו לוחות התמצאות ונוף פנורמי של המכתש. עם זאת, תצטרך להיות שמים בהירים. הזמן הטוב ביותר לבקר בהר גוונים הוא בשקיעה.

מלבד מרכז המבקרים, תוכלו גם לצאת לסיור ג ' יפים 4 על 4 סביב המכתש. זוהי אפשרות טובה למשפחות. זה לוקח אותך עמוק יותר לתוך המכתש, שם יהיו לך נופים של הרמות הירדניות.

תוכלו גם לקחת חלק בסיורי צפייה בכוכבים במצפה רמון. הרפתקאות מדבר בטבה מציעות סיורים. עם זאת, יהיה עליך להזמין מראש.