השכרת להקה יוונית


בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד, כמו חתונה, ובין אם אתם רוצים להוסיף קצת מוזיקה יוונית לחייכם, תוכלו לשכור להקה יוונית שתנגן את המוזיקה האהובה עליכם. להקה יוונית יכולה להופיע גם בלילה היווני הבא שלך.

מהי להקה יוונית?

בין אם אתם מתכננים חתונה, מסיבה או כל אירוע אחר, חשוב לדעת מהי להקה יוונית ומה הם יכולים להציע. ישנם פרטים רבים המעורבים באירוע מוצלח, ולהקה יוונית תבטיח שהאירוע יצליח.

למוזיקת הרוק היוונית יש היסטוריה עשירה ויש הרבה להקות שהשפיעו עליה. תחילת 1970 הייתה תקופה מרגשת מאוד עבור רוק יווני. להקות כמו טריפס, פאטמה, מוסיקס מוניות, ו סטריאו נובה היו בין הלהקות הפופולריות ביותר.

לרוק היווני הייתה תחייה גם בסוף שנות השבעים ובתחילת שנות השמונים. להקות כמו אן פלו ניגנו תערובת של מוסיקה עממית יוונית מסורתית עם רוק, והמילים היו חשוכות. חלק משיריהם שילבו השפעות רוק בלקניות.

בתחילת 1980, קבוצה קטנה אך פעילה של להקות גל חדש צמחה. כמה מלהקות הרוק היווניות הטובות ביותר בעשור כוללות פבלוס סידירופולוס, פבלוס פיליאקוס, ו ספירידולה. להקות אחרות כוללות פומסק ו צִיר.

זמר הרוק היווני המפורסם ביותר הוא ג ' יאניס הרוליס, יליד כרתים. הוא החדיר מוסיקה יוונית מסורתית עם מוסיקה יוונית עכשווית, וניגן מאות קונצרטים ברחבי הארץ. הוא שיתף פעולה עם אמנים שונים, כולל סטינג.

כמה מגיטריסטי הרוק היוונים הטובים ביותר כוללים את ג ' ורגוס קסילוריס, שהוא אחיינו של הזמר הנודע ניקוס קסילוריס. הלהקה שלו, אוי אפיסקפטס, הוציאה כמה אלבומים.

חשיבותה של הלהקה היוונית

במהלך יוון העתיקה, המוסיקה הייתה חלק בלתי נפרד מתפקודים חברתיים, טקסיים וטקסיים. מוזיקה לא הייתה רק מקור בידור, אלא גם עזרה להקל על מצבים לא נעימים. במהלך חתונה, למשל, אנשים היו מתאספים לנגן מוזיקה.

היה מקובל גם לראות מוזיקאים מנגנים מוזיקה עם רקדנים. מוזיקה הייתה גם מרכיב חשוב בפסטיבלים פרטיים וציבוריים. מוזיקה הייתה גם מרכיב משמעותי בטקסי המעבר.

הלירה הייתה כלי הנגינה המוקדם-יווני החשוב ביותר. כלי נגינה יווניים בולטים אחרים כללו את רומבו, ה קיטהרה, ה נֶבֶל, וה מצלתיים. למוזיקה היה תפקיד חשוב ביוון העתיקה והיה מאפיין נפוץ בנשפים ובחתונות.

ההיבט החשוב ביותר של המוסיקה ביוון העתיקה היה כוחה המאחד. למעשה, ליוונים הייתה מערכת מוזיקלית מאוחדת, שכללה את " המערכת המושלמת הגדולה יותר."המוסיקה נחשבה לשיא התרבות, ונחשבה לאמות המידה של כל הדברים היווניים. מוזיקה הייתה חשובה גם לעשירים ומפורסמים, מכיוון שהיא סיפקה מידה של מעמד ועושר. המבנה המוזיקלי המרשים ביותר ביוון העתיקה היה האמפיתיאטרון, שם היו מקהלות שרות פאים במהלך טקסים דתיים. מוזיקה שימשה גם להדגשת טקסי מעבר, כמו העברת תעודת נישואין.

מהי המוזיקה הפופולרית ביותר ביוון?

מלבד המוזיקה הקלאסית של יוון, במדינה יש מספר ז ' אנרים פופולריים המושרשים במסורות העממיות שלה. אלה כוללים את לאיקו, אנטחנו, רמבטיקו ורוק.

לאיקו הוא סוג המוזיקה הפופולרי ביותר ביוון. זה ידוע גם בשם מוזיקת פופ יוונית. זהו סגנון המתמקד בצליל הבוזוקי, כלי מרכזי במוזיקה היוונית. הבוזוקי הוא כלי מיתר ארוך צוואר המנוגן בצורה דומה לקיטהרה, אך עם ארבעה מיתרים במקום שבעה.

במהלך 1960, אנטקנו לא היה ידוע ביוון. עם זאת, לאחר הדיקטטורה, שדרנים פרטיים החלו לספק שפע של אפשרויות מוזיקה. זה הוביל למסחור של תעשיית המוזיקה. במהלך תקופה זו, צעירים העדיפו במקום זאת מוזיקת רוק חדשה.

מוזיקת רמבטיקה הגיעה ליוון עם היוונים האתניים שברחו מאסיה הקטנה והתיישבו ביוון לאחר חילופי האוכלוסין בשנת 1923. לפליטים היו אולי עסקים או חברים באסיה הקטנה. יתכן שהם גם היו חלק ממעמד הביניים באסיה הקטנה, אך הם נעקרו מבתיהם וכבר לא היו חלק ממעמד הביניים.

מוזיקת רמבטיקו הושפעה גם מסגנונות אירופיים, אך הרגישות המוזיקלית הייתה שונה יותר מזו של אירופה. המוזיקה שילבה גם אלמנטים של טורקית סאז, א לוטה.