טיולים לנוסע העצמאי

טיולים למטיילים עצמאיים

לפני שאתם מזמינים טיול סולו בצפון איטליה, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

לאחר שהיה בבית במשך שנתיים, המטייל החדש הבין שהוא רוצה לנסוע אחרת. הוא רוצה לנסוע לבד למקומות שבחר, לנהל את זמנו וליהנות מכל מה שיש לנסיעות מאורגנות להציע. להלן מאמר המדגיש את היתרונות הרבים של נסיעות, ומדוע הוא הופך פופולרי יותר ויותר עבור מטיילים בודדים לקחת חלק בנסיעות מאורגנות. מאמר זה יעזור לך להבין מה נדרש כדי לנסוע. השאלה הראשונה של מטייל פוטנציאלי היא "מה עלי לדעת לפני שאתה מתכנן טיול עצמאי לצפון איטליה?"תוכלו למצוא הרבה יותר שאלות לשאלה זו, ואנחנו יכולים לענות על כולם.

מדוע לבחור בצפון איטליה להיות יעד עצמאי?

כולם יודעים שחשוב לתכנן מראש לביקור קצר בצפון איטליה. צפון איטליה אינה יעד. זהו יעד מלא במקומות יפים רבים. עם זאת, הם רחוקים מאוד זה מזה ולכן חיוני לתכנן את המסלול כראוי.

זה נכון שאתה יכול לטוס לצפון איטליה ממהר ופשוט בצע את ההמלצות של חברים. אתה יכול גם' לזרום ' לקרקע באמצעות ההמלצות וההצעות של חברי קבוצת הפייסבוק שלך… או שאתה יכול פשוט לשאול את פקידי הקבלה על מדגיש ואת המקומות הטובים ביותר לבקר. זו אולי אפשרות ליעדים אחרים, אך סביר להניח שתבזבזו את זמנכם בצפון איטליה.

בעוד תכנון מסלול עצמאי בחו"ל יכול להיות כיף ומספק, כדאי גם לשקול את העובדה כי זה יכול לקחת זמן. אז למה לא לשכור אנשי מקצוע מומחים נסיעות עבור נוסעים עצמאיים?

מה החשיבות של תכנון טיול גם אם אתם נוסעים לבד?

זה יאפשר לך להגיע למקומות הכי מושכים שאפשר

אל תבזבזו זמן בטיול שלכם!

אתה צריך לתכנן מראש לטיולים משפחתיים.

עכשיו אתה יכול לראות לאן אתה יכול ללכת ברגל, ואיפה המקומות הטובים ביותר לחנות.

זה יאפשר לכם לתכנן מראש ולדעת היכן נמצאים המוזיאונים והברים המרתקים ביותר.

מכיוון שתכנון עצמאי מאפשר לך להשוות מחירים לטיסות, מלונות ואטרקציות, כך שתוכל לקבל את ההחלטה הנכונה.

הדבר החשוב הנוסף הוא לתכנן את הטיול בקצב הנכון.

לאיזה אדם מתאימה חברת תכנון נסיעות?

* למי שמחפש לחסוך זמן על ידי למידה על היעד והיכרות מראש

* עבור אלה שמרגישים כי נסיעה לחו ל היא השקעה יקרה ורוצים לוודא שהם מבקרים במקומות שהם לא מתגעגעים ואנשים שהם לא היו מוצאים אחרת.

* לאנשי מקצוע בארץ ובעולם הבקיאים בשטח.

* למי שמחפש רמה גבוהה של אבטחה.

* למי שרוצה להימנע מ 'מלכודות התיירים' ולשלם רק את מה שהם צריכים

מהם המסלולים הטובים ביותר לעקוב אחר מטייל עצמאי בצפון איטליה, אם בכלל?

צפון איטליה. סיור זה כולל ביקור בפירנצה בכיכר הרפובליקה, בדומו ובפונטה וקיו. הנסיעה לוקחת אתכם לאורך מסלול היין קיאנטי. ליהנות ממשחקי צל מפסיק לאורך הדרך, ולאחר מכן לנסוע לסן ג ' ימיניאנו. לינה במלון שהוזמן מראש. למחרת, תוכלו ליהנות מסיור בעיר העתיקה, ולעצור בגלידריה. הטעם של הגלידה של סן ג ' מיניאנו יימשך כל החיים.

טיולים בלוקה: עצרו במגדל פיזה.

עבור מטיילים עצמאיים, טיולים חייבים לכלול את סינק טרה סינק טרה או את אזור פארמה.

למה חשוב לך לתכנן את הטיול שלך לפני שאתה הולך לבד?

חשוב שתספור את מספר הימים נטו שיש לך (כלומר חשוב לספור את הימים נטו העומדים לרשותך (כלומר, קיזוז טיסות ותחבורה מ / אל היעד). לפקוח עין על הימים. ימי חול וימי שבתון (כולל חגים ותאריכים)

אתה יכול ליצור תיקיה במחשב שלך או במכשיר הנייד שלך ולציין מה מעניין אותך.

דברים הם דבר אחד: מערים אתה רוצה לבקר, לאטרקציות, ביקורי משפחה, למקומות עם חברים, או עסקים, הצעד הראשון.

לאחר מיון האפשרויות שלך, החלט על נקודות העניין של 'חייב להיות' עבורך. סדר אותם לפי יום או מיקום גיאוגרפי.

אתה צריך לחשוב על האפשרויות שלך עבור לינה. אתה יכול לשקול אם אתה רוצה להיות בעיר אחרת בכל לילה או אם אתה מעדיף ללכת על הרפתקה "מסע בין כוכבים". אחד שבכל לילה אתה חוזר לאותו מקום לינה בדיוק.

תסתכל על דירות או בתי מלון. הקשיבו לדעות של מטיילים אחרים וודאו שאתם מאשרים את הפרטים עם בעל הבית. ברגע שיש לך שלד מוצק, תכנן את היום שלך. מטיילים עצמאיים יכולים לעשות שימוש במגוון אפליקציות נסיעות. היו מודעים למיקומכם הגיאוגרפי ולמרחקי הנסיעה שלכם. הכן תוכנית א ' למקרה שתזדקק לה.

האם אתה צריך להזמין כרטיסים או מקומות מראש עבור האטרקציות שאתה מעוניין?

ניתן להזמין מראש את המסעדות המומלצות של המלון. הצב כתובות וטלפונים בנתיב שלך כדי שניתן יהיה להוסיף אותם לאפליקציות הניווט. כי מי שמתכנן קדימה צפוי להצליח.

לפרטים נוספים, לחצו על הלינק: https://www.selectedplaces.co.il/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A2-%D7%94%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%90%D7%99/